Пн-Пт: 09:00 - 19:00
Сб: 10:00 - 18:00
Нд: 10:00 - 17:00
на верх

Гарантія

Гарантія
Положення про гарантію та повернення запасних товарів

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або відшкодована його повна вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
- Документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальне та природне для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- Помилка менеджера при підборі товару;
- Різночитання технічної документації;
- шлюб виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.
7. Вимоги до товару, що повертається:
- товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, де він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення;
- упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням)
8. Гарантійний термін не обумовлені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів чи більше, залежно від типу товару.
9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком шлюбу):
якщо з продажу пройшло трохи більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;

 

Повернення товару

1. Повернення та обмін товару належної якості
Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також потрібний документ, що засвідчує особу.
При поверненні товару належної якості, компанія КІНГ АВТО поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, у випадку, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля) або комплектації.
Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує (підібрані самостійно і привезені на замовлення)
Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості.

Увага! При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії щодо товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару.
Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів.
У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.
Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі за допомогою заповнення заяви
3. Порядок повернення товару
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:
- Заповнити заяву на повернення товару
- додати копію товарного чека

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів.

У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:

- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
- Документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлений гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцю або з причин, що виникли до цього моменту.

Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцю внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу компанії. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Вашу претензію буде розглянуто протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.

Повернення коштів здійснюється тільки на підставі письмової заяви із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.
 

Питання та відповіді:

На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
· товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
· товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
· Збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?
Обмінювати чи повернути товар можна у нашому магазині за адресою:

м. Київ, вулиця Кільцева дорога 15А, з понеділка до п'ятниці з 10-00 до 17-00.

Телефон: (044) 593-20-20

При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
· природне зношування або вичерпання ресурсу;
· Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
· Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
· Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
· Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
· Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Положення про гарантію та повернення запасних товарів

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або відшкодована його повна вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
- Документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальне та природне для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- Помилка менеджера при підборі товару;
- Різночитання технічної документації;
- шлюб виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.
7. Вимоги до товару, що повертається:
- товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, де він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення;
- упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням)
8. Гарантійний термін не обумовлені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів чи більше, залежно від типу товару.
9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком шлюбу):
якщо з продажу пройшло трохи більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;

Інтернет-магазин КІНГ АВТО
ул. Кольцевая дорога, 15А Киев п-кт. С.Бандери, 23 Киев
FB YouTube